Holly Jolly Christmas

God jul allesammans! Haft en riktigt mysig dag med familjen, med massor av god mat och fina julklappar! Skickade en julhälsning till NY familjen i morse med lite bilder på vår julgran och all snö som har kommit. Fick svar nu under kvällen, med ett jättegulligt julkort på C (deras äldste son) och mer bilder skulle komma i morgon från juldagen! Så glad att jag valde denna familj! 
Hoppas ni får en fortsatt jättefin kväll. Kram
 
Matchningsprocessen | |
#1 - - Daniella 🌙:

Gud vad fin du är!

Svar: Tack fina du! :)
Anna Westergren

#2 - - Bella:

God jul! :D

Svar: Detsamma, hoppas du hade en riktigt fin jul! Kram :)
Anna Westergren

#3 - - Sofia:

MEN så snygg!!!!

Svar: Tack fina du! :)
Anna Westergren

#4 - - Anonym:

Åh, använder du några hårprodukter? :)

Svar: Svar nej, haha. Använder inte ens värmeskydd, vilket egentligen bara är dumt att jag inte gör. Men fick en hårolja i julklapp som min frisör har använt på mig några gånger så. Har inte hunnit använt den så mycket, men vet att mitt hår blir jätte glansigt och super mjukt. Även hur bra som helst nu till vintern då håret är väldigt torrt och kan behöva lite fukt! Kram :)
Anna Westergren

Upp