Almost done!

Idag kom körkortet hem! Vilket betydde att jag äntligen kunde scanna in mina papper och ladda upp dom på min au pair sida. Har bara en referens kvar att scanna in, sen är det bara att vänta och se om den "skriftliga" ansökan blir godkänd!
 
Så sjukt att man kanske är klar med ansökan innan denna vecka är över och att man får boka en tid för intervju. Tog bara lite mer än ett år för att göra klart allt haha! Men men, jag visste att när körkortet väl var taget så skulle det gå väldigt fort! Fast har haft lite tidspress på mig ändå, då SI inte tar emot några ansökningar under 1 dec-1 jan har jag för mig. 
 
Så detta är vad som pågår just nu! Jättekul att så många fortfarande håller sig kvar efter en sån lång väntan, men nu kan det bara bli mer och mer aktivt här! 
 
Ansökningsprocessen | |
Upp