Errands with hostdad

Hej alla fina! Såg att jag hade många kommentarer jag inte svarat på så ska göra det så fort som möjligt! 
Idag har jag och min VP varit på lite ärenden, för båda min egen skull och familjen. Vi har nu fixat ett bankkonto där min lön kommer att komma in och har också fixat ett bibliotekskort. Åkte också förbi en butik där alla sortser viner fanns och jag hittade min favorit som jag har hemma i sverige! Så detta får väl rädda mina stunder av hemlängtan! Fixade också lite öl inför kvällens Super Bowl fest! 
Så för att komma till alla ställen så var vi tvungna att ta bilen, och idag var det första gången jag körde här i NY. GALET! Så många filer och helt galna trafikanter! Men allt gick jättebra efter några minuter av körning och man kom snabbt in i körningen. Tackar gud för automatbil! Kommer väl bli lika galen jag med efter att ha kört här i ett år! 
Nu är det snart dags att åka hem till mina värdföräldrars kompisar och träffa deras familj med massor av mat och super bowl! Ingen dålig söndag med andra ord! 
Kram på er! 
 
Livet i USA | |
#1 - - Bella:

Gud så kul! :D

Svar: Ja verkligen! :D
Anna Westergren

Upp