The past 3 weekends

Idag är det sista dagen av maj månad och jag har haft tre fartfyllda helger! Först blev det en helg med body painting music event i Queens, plus lite söndagsbrunch och Brooklyn häng. Veckan efter blev det två dagar på EDC med Frida. Grym festival och det kändes i fötterna kan jag lova! Sen blev det tre dagars jobbvecka eftersom jag i fredags hoppade på en buss med ett helt gäng andra au pairer mot Kanada och Niagarafallen. Helt otrolig upplevelse! Hade även ett grymt umgänge med mig som gjorde resan så sjukt rolig!
I morgon är det redan juni vilket betyder att det inte alls är långt kvar tills jag och värdfamiljen flyger till Costa Rica!
 
Livet i USA | |
#1 - - Anonym:

Hej! Va kändes bäst/roligast/mest värt mellan utbytesår och au pair?? Om du bara hade fått välja en, vilken hade du valt? Har läst båda dina (extremt bra) bloggar :)

#2 - - Emma:

Hej! Är själv intresseserad av att åka som au pair efter studenten, hur är det med vänner och så, umgås du endast/mest med andra au pairer eller har du lärt känna jämnåriga amerikaner också?

Upp