Welcome

Välkomnar alla nya läsare! Märkte idag hur statistiken hade dragit iväg och vill tacka Skandinaviska Insitutets hemsida för det. Där har jag idag fått en liten shout-out om min blogg, finns även länkad bland alla andra au pair bloggar. Kika in där för att hitta en hel lista med au pair bloggar från USA och även andra länder! Företaget anordnar även utbytesår, volontärresor, praktiker m.m.
LÄNK FINNS HÄR! 
 
Livet i USA | |
#1 - - Emma 19:

Hej, ville bara lämna en liten kommentar :-) Kikat igenom din blogg och är redan fast!!! Hittade den på SI:s hemsida. Ska själv resa iväg som au pair i juli till San Francisco så tycker såå mycket om att läsa om andra au pairs vardag.. Som jag också snart kommer leva i!

Svar: Gud vad kul att höra! Jag vet precis din sits just nu, så spännande! kommer du själv skriva någon blogg? KRAM
Anna Westergren

#2 - - Anonym:

hur är new york?? :D
Ska själv åka och vara aupair i new york , åker den 15 juni! Så det är ju snart!
Trivs du? :D

Svar: Åh vad spännande! Kikade in på din blogg, härligt med Brooklyn! :) Jag trivs jättebra, har hamnat i en toppen familj och läget är perfekt! Jag menar, det är New York vi snackar om, finns inget att klaga på, du kommer att älska city! KRAM
Anna Westergren

#3 - - Anonym:

/fanny
Http://fannyinusa.blogg.se

Upp