Match #1

Familjen: Mamma, Pappa, Dotter
Bor: Dayton, Ohio
Barn: Flicka (2 år)
Djur: 2 hundar
 
När man pratar om trollen! I natt fick jag min första matchning!!!! Vaknade klockan 5 för att jag var så himla snorig, så tänkte att jag lika gärna kunde kolla mejlen och tada! Sen var det svårt att somna om kan jag säga haha.  
 
Fick med lite bilder och deras brev som jag gillade. Men har ändå blandade känslor...
Verkar vara en super mysig familj, men varför jag tvekar är på grund av vart dom bor. För mig är det väldigt viktigt att det finns andra au pair i närheten och att jag kan hålla mig sysselsatt när jag inte jobbar, att staden eller städer i runt om kan erbjuda mycket. Vet att områden som San Francisco, Chicago och stater runt New York eftertraktar au pairer, och det skulle vara en trygghet att veta att man har andra i samma situation i sin närhet. Vill inte riskerar att jag blir isolerad på grund av att jag knappt har något umgänge...
MEN, familjen bor 5 min gångavstånd till ett stort universitet, där även pappan jobbar, så man får väl fiska vänner där i så fall haha! 
 
Har i alla fall skickat iväg ett mejl där jag berättade att jag gärna vill veta mer om dom. 
Ger dom en chans i alla fall, med tanke på att jag gillade deras brev. Ska fråga om det finns några andra au pair i närheten och ska även fråga om jag på något sätt kan prata med deras nuvarande au pair! Kram
 
Matchningsprocessen | |
#1 - - Amanda:

Vad roligt! :)

Svar: Ja ska bli jättekul att få prata med dom! :)
Anna Westergren

#2 - - Kimmey ~ Kung varje dag:

Åh va spännande!! :)

Svar: Ja , so excited! :)
Anna Westergren

Upp