November Nineteenth

Står väldigt stilla på au pair fronten. Vet att i det senaste mejlet jag fick från SI så stod det att dom höll på med det sista i min ansökan och att dom skulle höra av sig. Vet också att i måndags så ringde dom min vän Sara, som är en av mina referenser, vilket betyder att dom är på G. Men jäklar vad jag hänger över min hotmail nu, uppdaterar den hela tiden! Idag försökte jag släppa tankarna och gick till gymmet i två timmar. Har köpt ett månadskort så nu gäller det att hålla motivationen igång så är man fit for fight tills man åker iväg! 
 
I morgon väntar en lång dag på dagis med stängning, och gymmet efter det. Slut i kropp och själ just nu så säger godnatt och håller tummarna att ett mejl glider in någon gång i natt! Kram 
 
Ansökningsprocessen | |
#1 - - Angelica :

Håller tummarna!!

Upp