A crazy couple of days

Vart ska jag börja?! Min början på detta äventyr som au pair blev inte som jag tänkt mig. På grund av "snöstormen" (kan diskuteras) som vi haft här i NY så blev vi strandsatta jag och 11 andra au pairer på flygplatsen och var tvunga att övernatta där. Dum som jag var så sov jag inget på flyget hit och kunde heller inte sova under natten på flygplatsen så kämpade mig genom 41 timmar utan sömn innan vi kom till hotellet. 
Training school har varit tuff då jag fortfarande är helt utmattad, även om jag sov 11 timmar igår och kommer fömodligen lägga mig tidigt ikväll också! Men oavsett långa timmar i stolen för att lyssna på en, dock väldigt härlig och rolig, kvinna så har jag fått med mig en massor av viktig information! 
 
Det är sista dagen i morgon med de sista lektionerna på förmiddagen, sedan är det bara att vänta tills min familj kommer och hämtar upp mig någon gång på eftermiddagen. Behöver jag säga att jag är exhalterad!!! Och att äntligen få settle down och packa upp allt!
 
Ska försöka uppdatera lite mer oftare sen när jag fått internet, det har varit lite sådär med det dom senaste dygnen... Hörs om någon dag eller två! KRAM
 
Livet i USA | |
#1 - - Daniella 🌙:

Tur att flyget inte ställdes in pga snöstormen iallafall ♡

Svar: Ah men kan ju tänka så, sen kanske det också hade varit skönt om det varit inställt pga 16 timmar fast på en flygplats var inte heller så mysigt haha
Anna Westergren

Upp