The U.S. Embassy

Jag och min mamma tog bussen ner till Stockholm i måndags för att övernatta och sedan på tisdagen besöka amerikanska ambassaden. Det var skönt att veta hur hela proceduren gick till sen sist jag var där, men denna gång var väntan betydligt längre. Först gången gick allt på ca en timme och nu var det lite över tre timmar. Allt gick i alla fall jättebra och nu är visumet snart hos mig! 
Efter ambassaden åt vi på Vapiano och kollade lite i affärer. Hittat nästan alla present nu till familjen, bara två saker som saknas. Att det skulle vara så svårt att hitta på något till en 8 årig kille, men har lite idéer nu! Kan lägga upp lite bilder på presenterna sen. 
 
Idag ska jag till doktorn och kolla mina ögon, hoppas på att få ett svar på varför dom rinner så sjukt mycket. 
Sen såg jag att jag fått mycket positiva svar angående videobloggar. Kanske att man fixar en till helgen eller något :) Kram
 
Förberedelser | |
Upp