Au Pair Adventures

 Varje gång jag har stora planer framför mig så försöker jag på ett eller annat sätt göra dom lite större. Och även om det är långt kvar så kan jag inte hålla mig att planera något inför mitt Au Pair år. Sån är jag!
Innan jag åkte som utbytesstudent så läste jag på organisationens hemsida att dom erbjöd guidade resor för studenterna, och jag valde att åka genom kalifornien under 10 dagar. Bland det bästa under hela året! 
Har även denna gång bestämt mig för att ta tillfället att åka på något likande. 
 
Av en ren slump kom jag in på sidan www.aupairadventures.com. Jag läste om deras billiga guider och fastnade för Western Sun (under summer tours) och Hawaii Big Island tour. Det är lättare denna gång att kunna peka ut vart jag vill resa eftersom jag redan sett mycket av USA. Men det är svårt att säga nu om det blir något av, fast det är alltid kul att ha några alternativ att vända sig till! 
 
Bilder lånade från aupairadventures.com
Övrigt | Au Pair, Aupairadventures, Bilder, Resa, Tips | |
Upp