Five years

Idag hände något jag aldrig trodde någonsin skulle ske. Jag har idag träffat en av mina bästa vänner från mitt utbytesår, efter 5 år! 
När jag lämnade North Carolina var jag helt säker på att jag aldrig skulle få träffa mina vänner igen, man kunde alltid hoppas men realistiskt så fanns det ingen chans, tänkte jag. 
Men när jag berättade för Erica i vintras att jag skulle komma tillbaka till USA för att jobba som Au Pair i NY blev allt lite mer positivt när hon berättade att hon brukar komma upp hit och hälsa på. Fick såklart lite hopp om att träffas, men tänkte igen att chansen inte var så stor. 
Nu i helgen kom hon till NY för att hälsa på sin moster under en vecka (som dessutom bara bor ca 10 min från mig) och vi bestämde ett möte, att hon skulle komma förbi huset medan jag jobbade. Längesen jag var så nervös som jag var idag. Det ögonblicket när jag öppnade dörren var obeskrivlig. jag bröt ihop och grät av lycka! Allt kändes så naturligt, sån underbar känsla! Det var som om åren inte hade gått! 
 
Nu håller vi tummarna att hon kan komma och hälsa på i november igen när hon fyller år så att vi kan umgås lite mer! Vi har redan pratat lite om att hon ska komma över till Sverige nästa år! När något sånt här händer känns det som om man kan hoppas på allt! Inget är omöjligt haha! 
 
Livet i USA | |
#1 - - Bella:

Gud vad kul! :D

#2 - - julia:

sjukt kul o följa din blogg! :D

#3 - - Anonym:

Du borde verkligen blogga mer, gillar din blogg starkt!!! :-))

Upp