Update - Internship

Hade förväntat mig att få vänta i veckor på att hitta en praktikplats, men efter att ha varit på ett möte hos kommunen tog det mig 10 minuter och praktikplatsen var min! Att det dessutom är mitt gamla dagis, drygt 3-4 kvarter från mig, gör det hela ännu bättre! Var på möte hos min handledare (min gamla dagisfröken haha) i måndags och skrev under lite papper. Nu har jag några få lediga dagar kvar tills allt början måndag nästa vecka. Monsterpass redan första dagen, 8,5 timmar + 2 timmar personalmöte, kommer att dö haha! Men är så otroligt taggad! Mestadels taggad över att äntligen ha något att göra om dagarna, få lite rutiner istället för att sitta hemma om dagarna och vänta på att något ska hända... 
 
 
Ansökningsprocessen, Övrigt | Dagis, Internship, Praktikplats, Update | |
#1 - - Jannica Dihlèn:

Sv: Tack så mycket!

Kul att du fått en praktik plats :D

#2 - - Webbyrå:

Hej, Jag bruka kolla på din blogg, den är jätte snygg, stilren, professionell. snygga bilder :D

#3 - - FEBBS:

Åh, jag har äntligen hittat tillbaka till din blogg Anna!
Eller ja, båda.

Ville bara önska dig tusen lycka till när du åker nästa år! Tycker du verkar vara en sån underbar tjej!

TUSEN KRAMAR
från Paris
<3

Svar: Hej Louise! :D Gud vad kul att höra från dig igen, hoppas allt är bra med dig i Paris, måste vara underbart!
Tack så hemskt mycket, ska bli jätte kul att få komma iväg igen! Detsamma fina du!

Kram kram! <3
Anna Westergren

Upp