Match #2

Familjen: Mamma, Pappa, två döttrar
Bor: Silver Spring, Maryland
Barn: Flicka (2,5 år), Flicka (5 månader)
Djur: Inga
 
Fick en ny matching i natt med en familj i Maryland. Silver Spring ligger precis utanför Washington DC. 
Dom hade några bilder och ett mycket fint och värmande brev, där dom betonade att man verkligen skulle känna sig som en del av familjen! Mamman hade även skrivit ett mejl till mig där dom berättade hur intresserade dom var och ville väldigt gärna prata vidare med mig. MEN, redan när jag såg matchningen så reagerade jag på att ett av barnen var 5 månader. Med cero erfarenhet med barn under ett år så kände jag att det skulle bli lite väl mycket ansvar, med både bäbisen OCH en 2 åring + att båda föräldrarna jobbade heltid. Så jag skrev ett mejl tillbaka att jag tyvärr inte var den au pair dom sökte. 
 
Matchningsprocessen | |
Upp