Match #3

Familjen: Mamma, Pappa, två söner
Bor: Hartsdale, New York
Barnen: Pojke (8 år), Pojke (2år)
Djur: Inga
 
I natt trillade min tredje matchning in. En familj med två söner som bor ca 20-30 minuter utanför NYC. 
I deras snabbinfo så står det att det yngsta barnet är 1 år men i brevet stod det att han var född i april 2012 så det blev nog en miss vid uppdateringen.
Men det verkar vara en jättefin familj, som verkligen belyser i brevet att dom önskar en att bli en del av familjen! 
Det skulle finnas en tredje bil som au pairen kunde använda när som helst! 
Men har en hel del frågor angånde deras brev, framförallt avresedatumet. 
Fortsättning följer...
 
Matchningsprocessen | |
#1 - - Emma:

Spännande! :)

Svar: Ja verkligen! Ska skypa med familjen på söndag :) Hur går matchningarna för dig då? Kram
Anna Westergren

#2 - - Kajsa:

va kul :)

Svar: Ja jätte spännande, ska skypa med familjen på söndag! :) Såg att du var au pair i Rye, som vad jag har förstått ligger i närheten av Hartsdale? Kram
Anna Westergren

#3 - - Emma:

Åh, vad roligt! :)
Det står stilla just nu, väntar på svar från Chicagofamiljen och ska förmodligen tacka nej till 2 familjer, men det kommer säkert fler matchningar snart :)
Kram

Svar: Okej! :) Ja jag har redan tackat nej till två familjer, var inte alls det lättaste, men man bör vara lite självisk! Hoppas också jag får någon ny matchning innan söndag då jag ska skypa, vore kul att ha lite alternativ! :)
Anna Westergren

#4 - - Emma:

Nej, att tacka nej är verkligen jättejobbigt! Men man måste ju tänka på att man ska trivas i ett helt år och det känner jag inte med dem familjerna jag vill tacka nej till ;)
Ja, det vore ju kul! Lycka till med Skypen! :)

Upp