Match #6

Familjen: Mamma (gravid), Pappa, Son
Bor: Minneapolis, Minnesota
Barn: Pojke (1,5 år), Nyfödd väntas komma i maj 2015.
Djur: Inga
 
Helt oroligt hur många matchningar som kommer in nu!
I morse så låg alltså denna matchning i inkorgen. 
En familj som bor i Minneapolis, men strax utanför själva centrum. Så fortfarande väldigt centralt! 
Pappan är svensk och kommer från Göteborg men har bott i USA sedan 1999, och mamma är från Japan. Dom ville ha en svensk au pair pga att ha någon som kan lära deras son lite svenska. 
Har även från denna familj väldigt blandade känslor. Har många frågor som jag behöver ha svar på innan jag kan ta något beslut! Tex. så skrev dom att förtillfället hade dom bara en bil, man KANSKE skulle köpa en ny, men att det fanns mycket lokaltrafik att utnyttja. För mig är det väldigt viktigt att jag har möjlighet till en bil, pga egna erfarenheter så vet jag att bor man i USA utan bil så blir du väldigt lätt isolerad, och att behöva förlita sig på bussar hela tiden, nä...
Ska i alla fall skypa med dom i morgon så kanske jag får lite mer svar! 
 
Matchningsprocessen | |
Upp