Update match #3

Idag fick jag chansen att skypa med New York familjen och jag kan säga att efter, även under, samtalet kände jag mig helt varm och glad över att få prata med dom. Började intervjun med båda föräldrarna som verkar helt underbara, som avslutning så fick jag träffa hela familjen när dom satt i deras yngsta sons rum och lekte. Det kändes så natuligt och alla var så glada och roliga, speciellt pappan som fick mig att skratta hela tiden!
 
Vi satt nog i ca 2 timmar och pratade, först var det ju såklart om hur mitt jobb med barnen skulle se ut och vi tog upp alla frågor som jag hade men allt eftersom så blev det mer och mer vardagssnack. Det känns verkligen jättebra! Ska skypa med dom igen antingen tisdag eller onsdag. Då har jag några dagar att ta in allt som vi pratat om och känna efter vad jag vill! 
 
Fick även möjligheten att mejla med deras två tidigare au paier och båda är otroliga referenser och säger massor av fina saker om familjen så även där känns det underbart. 
 
Ska skicka iväg ett tack-mejl till familjen nu och berätta vilket fint intryck jag fått av dom! 
 
Matchningsprocessen | |
#1 - - Daniella 🌙:

spännande!

Upp