Throwback thursday

Har känt mig väldigt effektiv den här veckan gällande ansökan, för att uppdatera lite. I måndags så var jag hos körskolan och bokade ett gäng lektioner och även teorikurs. Har dessutom under tre dagar jobbat på mitt brev till familjen och än så länge känns innehållet okej, men har skrivit om det ett antal gånger så lär nog bli fler ändringar. Idag var jag också hos min före detta engelsklärare som ska vara en av mina två "character references". Skönt att få bocka av lite saker på listan! 
 
Satt dessutom i går kväll och kollade på gamla videoinlägg jag gjorde som utbytesstudent i USA. Och jag kan lova att det inte blir någon ändring på den fronten där här gången jag åker, utan ska försöka filma så mycket som möjligt, med tanke på att det var väldigt uppskattat första gången. 
Dåligt med bilderna nu, så därför bjuder jag på lite "throwback thursday" med tre storstadsvideor jag gjorde under året jag var borta! 
Ansökningsprocessen, Videoinlägg | Ansökan, Application, Au Pair, Au Pair in America, Körkort, SI, Skandinaviska Institutet, TO DO, Throwback Thursday, Update, Video, Videoinlägg | |
Upp