Anybody out there?

Nu är det så att det skulle vara väldigt roligt och veta om det är några fler bliviande au pairer där ute? Behöver fler bloggar att läsa, alla som jag läser nu har antingen kommit tillbaka hem till sverige eller ska inom en snar framtid. Så behöver lite nytt inför 2015! 
Vore också kul att hålla kontakt med några som befinner sig i samma båt som mig under 2015 perioden. Skriv gärna en kommentar om det är så att du är en bliviande au pair, kanske har blogg, eller om ni rekommenderar någons blogg!
Kram!
 
Övrigt | |
#1 - - Maja ♥:

När ska du åka som au pair eller är du det redan? :)

- Tack, kul att höra :)

Svar: Just nu är jag i väntan på att bli godkänd till organisationen jag åker med. Om det går vägen så hamnar jag i matchningsprocessen där jag kan hitta en familj och sen får jag veta när exakt jag åker :) Kram
Anna Westergren

#2 - - ISA:

ALLTSÅ! såå kul att du ska åka! Jag ska INTE göra det, är lite för gammal. Men ska till USA och plugga. Ångrar jättemkt att jag inte åkte som au-pair så du gör helt rätt! lycka till! <3

Svar: Riktigt kul kommer det att bli! Det tycker jag absolut att du ska göra, har varit i väg en gång redan som utbytesstudent och pluggat i USA! Tack! :) Kram
Anna Westergren

#3 - - Amanda:

Sv: Vad roligt att du också ska åka! Tack så mycket och hoppas att allting går bra för dig också :) Kram!

Svar: Tack detsamma! :) Kram
Anna Westergren

#4 - - Kajsa:

Kul att du ska bli au pair - det är jag. hehe :)

Svar: Ja ska bli så himla kul att åka tillbaka! Och jättekul att hitta en ny au pair blogg att läsa! :) Kram
Anna Westergren

#5 - - Angelica:

jag har inte åkt än men skall bara om några dagar! så hoppas du vill vara med på resan, skriv även om du har frågor eller funderingar så hjälper jag mer än gärna!
men tips på bloggare jag läser som är inne i matchningen är:
http://fames.se/amandanordqvist/
http://www.nattstad.se/emmaupair
de åker också mot 2015 !

hoppas det hjälpte lite! Lycka till med allt verkligen! :)

#6 - - Lisa:

Jag är också en au pair, Jag bor i Seattle, WA. Vad kul att du också ska bli en au pair. :)

Svar: Men vad kul! Ännu en till au pair blogg att följa! :) Ja jag längtar tills man hamnar ute bland familjerna! Kram
Anna Westergren

#7 - - Kimmey ~ Kung varje dag:

Jag hade min intervju för två veckor sen, nu håller jag på med min video :)

Svar: Gud vad kul! :D Då är vi i princip i samma situation just nu, väntan på att bli godkänd! :) Blev klar med videon i söndags, så himla skönt att ha det klart, hoppas bara nu att även den blir godkänd så att man slipper göra om..
Anna Westergren

#8 - - Daniella 🌙:

jag läser inte så många usa bloggar, och england bloggar kanske inte är lika spännande för dig? annars kan jag tipsa om ett par:)

Svar: Au pair som au pair, älskar att resa så det är bara ännu mer spännande att läsa om något land jag själv inte åker till! :) Absolut, tipsa på! :D Kram
Anna Westergren

#9 - - Sofia:

Hoppas att det går fort för dig att hitta en familj! Verkar som om du väldigt snart vill iväg! :)
Jagär au-pair i Belgien, tyvärr inte i USA! men kanske spännande att läsa ändå! Kram

Svar: Ja det hoppas jag med, vill iväg så fort som möjligt! :D Gud vad kul! Au pair som au pair, älskar att resa så det är bara kul att få läsa från andra länder också! Kram :)
Anna Westergren

Upp