Closing one chapter, opening another!

ÄNTLIGEN! Idag blev jag godkänd till APiA! Nu börjar ett nytt kapitel i denna resa och här på bloggen; Matchningsprocessen, där egentligen allting roligt händer! Dags att matcha med familjer! Fast förväntar mig ingen större aktivitet just nu eftersom det är thanksgivings-helg i USA, idag för att vara exakt. Så har mycket att vara tacksam för, i och med att jag blivit godkänd just idag på thanksgiving! 

Bilden till höger är en del av hur min au pair sida ser ut just nu, steg för steg nu innan man åker iväg. Mycket bra tips! 
 
Så, med detta inlägg tackar jag för ansökningsprocessen, lämnar det bakom mig och välkomnar matchingsprocessen! Detta ska bli så sjukt roligt! 


Ansökningsprocessen, Matchningsprocessen | |
#1 - - Amanda:

Vad roligt! Vet precis känslan när man fick mailet om att man hade blivit godkänd och var vidare i matchningsprocessen :) Jag blev klar med matchningsprocessen för lite drygt en vecka sen, så den 12 januari flyttar jag till New Jersey :)

Svar: Ja jag blev så himla glad när jag kollade mejlen efter jobbet idag! :) Men vad kul, perfekt som en ny start på den nya året! :D Får se när min första matchning ramlar in, so excited!!!
Anna Westergren

#2 - - Sofia:

Grattis!!! Lycka till! :D

Svar: Tack snälla du! :D
Anna Westergren

#3 - - Angelica:

Underbart!!! Grattis!!!!

Svar: Ja ska bli så himla kul! Tack fina du! :D
Anna Westergren

#4 - - Emma:

Grattis, vad roligt! Det är verkligen en härlig känsla när man får det där mejlet! Och en spännande känsla även när första familjen hör av sig! Ska bli roligt att få följa dig genom den här processen! :)

Svar: Tack! :D Verkligen helt fantastiskt! Längtar så till då den första familjen hör av sig :) Hur går allt för dig?
Anna Westergren

#5 - - Emma:

Det förstår jag! Första familjen är alltid speciell även om det inte alltid är den rätta! Det går sakta framåt, ingen mer familj som hört av sig men mitt tålamod och mitt hopp är fortfarande högt så det är ju bra ;)

Svar: Ja men precis, då blir ju matchningsprocessen lite verkligare helt plötsligt, så jag fortsätter att vänta ivrigt! :) Härligt, fortsätt kämpa så ligger där snart en matchning ska du se! När man minst anar det! :) Kram
Anna Westergren

#6 - - Kimmey ~ Kung varje dag:

Åh va kul :) Jag blev godkänd en dag efter dig så jag är också inne i matchningsprocessen nu :)

Svar: Vad kul att höra! :D Fast just nu står det väldigt stilla, jobbigt det här med att vänta på en matchning, och då har det inte ens gått en vecka haha något ivrig! Förstår inte hur dom som håller på i månader klarar av detta! :)
Anna Westergren

Upp