London calling

Väst till öst. Bilder från mitt utbytesår, LA och NYC! 
Godkväll alla fina! Riktigt god kväll ska jag säga, för idag medan jag, Sara och Frida hade en mysig filmsöndag så fick jag ett mejl av SI som berättade att min ansökan kommer att skickas till Londonkontoret i början av kommande vecka, vilket kan lika gärna bli i morgon! Vilket betyder att matchingsprocessen början bli allt mer verklig!
Har även fått en tid för tbc-testet, 8 dec. Kan ju säga att det inte är något datum jag längtar efter precis.. Kommer fortfarande ihåg hur sjukt ont det gjorde att ta sprutan. Men det är bara att bita ihop! Ska också se till att få en tid för hälsoundersökningen strax därefter. 
I morgon börjar en ny vecka, och jag kommer fortfarande vara lika ivrig och uppdatera mejlen. Heja heja! 
 
Ansökningsprocessen | |
Upp