Monday

 
Fick kämpa att kliva upp i morse, man kände verkligen att det var måndag. Men så fort jag kommit iväg till jobbet och kunde kolla mejlen + au pair sidan såg jag att det äntligen blivit en förändring! Ansökan är nu i London för granskning och jag kan bli godkänd vilken dag som helst nu! Vilket betyder att familjerna snart kan hitta min ansökan, vilket också betyder att jag måste börja förbereda mig med frågor osv. Så glad! 
Att det idag är exakt en månad sen jag tog körkortet och det har gått så här fort med ansökan, trodde jag aldrig! 
 
Sitter just nu och lyssnar på julmusik, en vecka kvar till december och jag kan inte hålla mig! Så det blir nu en stund lite julfavoriter och jobba med vilka frågor jag ska ha! Kram
 
Ansökningsprocessen | |
#1 - - Angelica:

Wooho, snart blir du nog godkänd skall du se!! Allt går fort nu från att du blivit godkänd. Matchningsprocessen är det roligaste under hela ansökan innan avresa! :)

Svar: Ja jag är så exalterad just nu! Hoppas det inte tar för många dagar bara :) Hur lång tid tog det för dig innan du blev godkänd? Kram :)
Anna Westergren

#2 - - Angelica :

Jag var på intervju en måndag och blev godkänd efter 2 veckor -10 dagar tror kag det var sen matchning med rätt familj tog 2 månader :)

Svar: Tack för ditt svar! Det lugnade mig lite efter att ha oroat mig att jag skulle vara sen eller så, men nu har jag äntligen blivit godkänd!!!! :D
Anna Westergren

Upp