Update and bargains

Igår fick jag ett mejl av SI där det stod att dom gillade videon och höll på med det sista på min ansökan. Det stod inget om att något är godkänt, men eftersom dom gillade den så behöver den inte fixas osv så det låter som ett godkännande enligt mig. Stod också i mejlet att SI skulle höra av sig till mig så fort dom visste mer, så det är bara att börja vänta igen. Så fruktansvärt, har inget tålamod för detta. Brukar ha det vanligtvis, men är så ivrig att komma iväg! 
Har även börjat med lite förberedelser, vilket är kanske lite tidigt, men jag vet att dessa fynd är något jag kommer behöver framöver vilket fall som helst! 
Redan i somras när jag åkte till Magaluf så letade jag efter ett passfodral eller en reseplånbok, men jag hittade inget som föll mig i smaken. Så i början av den här veckan så kommer jag över fyndiq.se där jag hittade en, kanske inte så snygg, men mycket praktisk reseplånbok. Vet hur mycket papper hit och dit det var att hålla reda på när jag åkte som utbytesstudent så då är det skönt att ha det lite organiserat denna gång. Klickade även hem en resekudde och ögonbindel, är omöjlig att slappna av och sova på flyg så dessa kan vara till lite hjälp i alla fall. Riktiga kap, vilket var anledningen till att jag inte kunde hålla mig från att redan nu beställa hem dom!
 
Ansökningsprocessen, Förberedelser | |
#1 - - Anonym:

Hej! Vad har du med i din video? :)

Svar: Hej! :) Först berättade jag lite kort om mig själv. Lite om min stad, familj, intressen och så vidare. Sen svarade jag på två frågor som jag anser hade stor vikt i familjernas beslut. "Why do I want to become an au pair?" och "Why should you choose me as your au pair?". Videon blev ca 2:50 lång.
Anna Westergren

Upp