Easter

Snapshots från dessa påskdagar!
Sist jag skrev så har jag det hunnit blivit en ny månad, haft två utgångar i White Plains (vilket har varit väldigt lyckat), det har varit spring break och påsken är snart över. 
Har haft en jättebra påskhelg! I torsdags så visade jag barnen hur man fixade ett påskris, så det pryder nu vårt matbord. Hade en mysig skype-dejt med familjen i lördags, utgång lördagkväll med Alexandra och idag så gav mina värdföräldrar mig en påskkorg fylld med godis och jättefint kort, super gulligt! Barnen hade också sin easter egg hunt i trädgården i morse. 
Men i morgon går vi tillbaka till vanliga rutiner. Eller ja, vanliga och vanliga, nu har det också hunnit blivit mycket varmare här vilket gör att jag kan komma ut mer med Q. Åka till parken, Zoo, osv! 
Nu ska jag iväg och möta upp Alexandra igen för lite bakiskäk! Hoppas ni har haft en toppen helg! Kram
 
Livet i USA | |
Upp