The Birthday Week

Har haft en toppen vecka med födelsedagsfirande och värme! Här är dom få bilderna jag fått ihop i veckan (så dålig på att ta bilder..) Fick som sagt ett paket från Sverige i veckan fylld med kläder jag lämnade hemma. Älskar min beiga trenchcoat, så det hänger på nästan varje dag nu! Igår lördags var det 27 grader och sol här! helt galet! Och idag var det typ 13, vilka kontraster haha! Hängde hos Alexandra tillsammans med Johanna där vi solade i några timmar, blev även överraskad med birthday cupcake och jättefin present, supergulligt! Vi käkade och sedan drog vi vidare på festligheter med förfest och sedan in till White Plains! Idag har jag städat och filmat en ny vlogg, en tillbakablick på mina månader som varit. Den blev lite lång, men men! Så den kommer upp väldigt snart! Kram
 
Livet i USA | |
Upp