One month in New York

Bild från i söndags.
26 Februari. Det betyder att jag har varit här i en månad. En månad. En månad? Redan? Det har gått så sjukt fort, jag har äntligen börjat komma in i livet här och ser verkligen fram emot våren och sommaren i New York! 
Idag har jag jobbat som vanligt. Q är sjuk och det har varit rätt kämpigt den här veckan. Läntar till vintern är över så att man slipper alla dessa virus som aldrig riktigt släpper och man kan vara ute och leka i naturen!
Idag har jag också bokat min första kurs. Jag gör som många andra au pairer i området, bokar en tourkurs till Niagarafallen. Detta betyder att min första lektion börjar den 7 mars. Totalt är det 3 lördagar i mars sen åker man på en weekendresa till Niagarafallen i slutet av maj. Väldigt lätt och rolig kurs! Bokar med Linn så då gör man en liten resa tillsammans dessutom! 
Svaren på alla frågor ni ställt tänkte jag svara på lite senare idag. Kram
 
Livet i USA | |
Upp