Questions?

Jag är nu inne på min femte vecka här i USA och om tre dagar, den 26 februari, har jag varit här i en månad. Redan en månad? Det gör det mer verkligt att detta år kommer flyga förbi. 
Som ni kanske har märkt så gick inte "en-videoblogg-i-veckan" som jag hade tänkt mig. Jag vill fortfarande videoblogga och jag känner att nu när jag kommit in i alla rutiner här så kanske det blir någon rutin med vloggarna också. 
 
I alla fall. När jag hade min utbytesstudentblogg så hade jag lite frågestunder då och då, som uppskattades, så varför inte göra likadant denna gång! Tänkte hålla mina Q&A's den 26 varje månad, då jag kliver in i ännu en ny månad som au pair. Så ni har några dagar på er att ställa frågor innan torsdag. Har ni mer personliga frågor så kan ni vända er till min mejl: [email protected]
 
Kram
 
Livet i USA, Q&A | |
#1 - - matilda:

1. Vad brukar du göra med barnen? - är det svårt att komma på saker att göra?
2. Räcker aupair-lönen?
3. Tycker du att man ska spara ihop mycket pengar innan man åker?
4. Känner du dig bekväm med familjen? Kan du t.ex. gå och ta något ur kylskåpet och fråga värdföräldrarna om de kan köpa ngn speciell matprodukt till dig? Haha random fråga kanske, men kul att veta! :)

#2 - - Anonym:

Vilken organisation åkte du med?
Har du haft hemlängtan och isf hur hanterade du den?
Hur fick du kontakt med andra au pairer innan du åkte?
Har jobbet varit tuffare än vad du trodde?

#3 - - Bella:

Har du något tips att skriva brevet till familjerna?
Är du glad att du åkte med SI?
Hur ser till schema ut?
Något tips att göra sin ansökan bra?
Vad sa dom ungefär på intervjun?
(för håller på men min ansökan nu för SI)

#4 - - Daniella 🌙:

vad heter din utbytesblogg om man vill kika in den?

Upp