Happy New Year + US Embassy

Tänk att ett nytt år har börjat sen jag skrev sist! 2015! Ett år som kommer vara fylld med äventyr! 
Det har verkligen stått stilla på au pair front under högtiderna nu, och att samtidigt veta att man åker om, idag 24 dagar kvar(!!!), och att sitta och vänta på mer information och inte kunde göra något får ju en att gå i taket av stress. 
I början av den här veckan då det ÄNTLIGEN inte var någon röd dag, kunde London kontoret skicka mitt SEVIS nummer som jag behöver för att söka visum. När jag väl skulle in på sidan där man ansöker så fungerade den inte, jävlar vilken panik jag fick. Haha! Mejlade till allt och alla om hjälp. Till slut visade det sig att det bara var något tillfället som sidan vara nere. 
Idag har jag äntligen bokat en tid för intervju på ambassaden! Och det är verkligen i sista minuten tills jag åker. 
Har nämligen tid tis 13 jan, vilket betyder att jag förmodligen kommer få passet tillbaka veckan därpå, och sedan är det bara 5-4 dagar tills jag åker! 
Glad att få bocka av något på listan. Nu är det fan nära. huaaaaaah! 
 
Hoppas ni fick en toppen start på det nya året! Själv firade man in det på en nyårskryssning, och det är en kväll jag sent kommer att glömma! 
 
Förberedelser | |
#1 - - Bella:

Härligt! Gott nytt år också! :D

Upp