New in + News from hostmom

 
Dessa tre hittade jag på Gina Tricot i tisdags. Trenchcoaten har jag i liknande fast i svart, som jag älskar, så var illa tvungen att köpa den med mig hem. Har alltid velat ha en ljusare modell så detta blir prefekt! Så nu har man två trenchcoats att strosa runt i när New York våren kommer! Sen försöker jag packa med mig så mycket basplagg som det bara går. Blir betydligt lättare att matcha ihop och man slipper dra med sig kläder som man kanske tänkt använda, från tidig erfarenhet när jag flyttade bort i 10 månader och hälften av kläderna jag tog med mig blev oanvända, då är basplagg perfekt!  
 
Idag ska jag fixa min ögonfransar, skönt att slippa sminket nu när man ska resa! Fick också underbara nyheter på mejlen i natt från min värdmamma! Kan säga att jag är väldigt taggad på sommaren, men vad det handlar om tänkte jag hålla hemligt ett lite tag till! ;) Kram
 
Förberedelser, Övrigt | |
#1 - - Emma:

Vad nära det är avresa nu, ville bara önska dig stort lycka till! :)

Svar: Ja det börjas kännas lite nervigt nu! Tack fina du! :)
Anna Westergren

Upp