One week left

Först vill jag tacka för alla fina kommentarer jag fick som feedback till min videoblogg, kul att ni tyckte om den! 
Det svårt att tro att om exakt en vecka så sitter jag på planet till NY. Jag har som sagt en hel del att göra den här veckan och jag börjar få lite panik, speciellt nu när jag vaknade i morse i feber, snuva och halsont. Bara för att göra den här veckan lite mer påfrestande... Men jag kämpar ändå! Mellan alla koppar av ingefära/citron te och tupplurer i soffan så har jag börjat kolla genom packningen. Herregud! Hoppas bara att jag får med mig allt... 
Nu blir det en kopp till och lite Sons of Anarchy innan sängdags! KRAM
 
Förberedelser, Övrigt | |
#1 - - Ida :

Krya på dig! Jag hoppas du blir frisk innan du åker iväg. Vad spännande att det bara är en vecka kvar :)

Svar: Tack snälla du, ja jag kämpar på med förkylningen med alla olika huskurer haha. Ja nu är det väldigt nära :) Kram
Anna Westergren

#2 - - Josefine Anerland:

Gud vad snygg du är!
Krya på dig förresten! :/

Svar: Tack fina du! :) Kram
Anna Westergren

#3 - - Jonna:

men gud vad spännande! det är verkligen en av de drömmar jag har! :)
hoppas du får en bra dag, och krya på dig!

Svar: Tack snälla du! Ja det kommer bli så spännande att komma iväg igen! :) kram
Anna Westergren

Upp