The weekend

Helgen har spenderats med mina fina vänner. En fredag med filmmys tillsammans med Sara, Frida och Madde, och en lördagkväll på Heartbreak med Emma och Joanna! Så lycklig att jag har dessa i mitt liv, kommer bli jobbigt att åka ifrån dom. 
Idag har jag fixat klart med alla papper inför ambassaden som är nu på tisdag. Har också skrivit min ansökan om internationellt körkort som ska skickas iväg i morgon. 
Har så himla mycket att göra den här veckan och nästa! Dessa dagar kommer bara springa iväg och rätt som det är så står man där på arlanda...
 
Har funderat lite över om man skulle börja videoblogga? Vad tycker ni? 
 
 
Förberedelser, Övrigt | |
#1 - - Daniella 🌙:

H vore roligt med v blogg!

#2 - - Ida:

Videobloggar är alltid roligt :)

Svar: Ja men visst, tycker det jag med! Så det blir nog en till helgen :) Kram
Anna Westergren

#3 - - Bella:

Ja superroligt med videobloggar! :D

Svar: Vad kul att du tycker det! Blir nog en till helgen :) Kram
Anna Westergren

#4 - - Sofia:

Jaa gör det! Vilket bra tips också! inte tänkt på det innan!

Svar: Ja jag funderar lite på att göra en till helgen kanske! :) Absolut! Jag tycker videobloggar är jättekul!
Anna Westergren

#5 - - Anna:

Hej!
Vilken bra blogg du har. Och vad kul du verkar ha i USA! :)
Jag undrar hur mycket allt kostade, med resan, visa och allt? :)

Svar: Hej! Tack, kul att du tycker det! :) Kan antingen göra ett inlägg eller någon video där jag går genom priser osv!
Kram
Anna Westergren

Upp