You've got mail!

Idag dimpade allt ner i brevlådan. Mitt visa, jäklar vad snabbt dom fick det klart, min 2015 kalender från peronligalmanacka.se och mitt internationella körkort. 
Igår betalade jag även in avgiften till APiA och fick också mina flygtider. 17.25 svensk tid lyfter planet från arlanda och är framme i NY ca 20.00 amerikansk tid. 
Allt är så gott som klart för avresa, i alla fall när det kommer till viktiga papper. Nu är det bara packningen kvar, frisör tid, saker som ska köpas med, växla pengar osv osv. Har hittat en to do lista med alla au pair förberedelserna som jag tänkte lägga upp här, också för att jag ska ha lite koll på vad jag har kvar! 
 
Idag har jag jobbat, vilket känns otroligt sorligt då jag har min sista arbetsdag i morgon på min fina förskola. Nu på kvällen åkte vi för att leta sista presenten till den äldsta killen. Gud vad svårt det ska vara! Har ingen aning om vad en 8 årig kille kan vilja ha, som inte är allt för dyrt heller... Så har ni något tips, skriv skriv skriv! 
 
 
 
Förberedelser | |
#1 - - Bella:

Kanske något om en superhjälte? Beror helt på vad han gillar xD

Svar: Tack så jätte mycket för tipset! Ja det verkligen svårt att komma på, men tror jag kommer köpa något sällskapsspel av något slag :)
Anna Westergren

Upp