I haven't forgotten you

Bilder är från Isola, ett super mysigt ställe nere i SOHO där vi brunchade den 1/3. Har även blivit presenterad för ett brunchställe i Meatpacking District, Bubby's. Deras omelett var enkel men underbar! 
Jag har inte glömt bloggen, den ligger på minnet varje dag, men oftast är jag fullt upptagen med att leva livet här. Allt börjar kännas som just min vardag här nu. Allt är inte super nytt hela tiden, så det känns jätteskönt att faktiskt kunna leva dagarna på lite automatik och inte behöva förlita sig på en GPS eller fråga om vägen så fort man kommit in till city. 
 
Igår tog Frida med mig till White Plains för att kolla in det gym hon går till, så nu har jag fixat ett gymkort och känner mig taggad att komma igång! Att få börja känna sig snygg på utsidan men också få ett bra välmående, för jävlar vad dåliga matvanor jag fått sen jag kom! Jag som aldrig annars brukar känna av minsta lilla sötsug hemma i sverige, förstörde det mönstret tack vare allt svenskt godis jag tog med mig. Usch. Och det är så svårt att gå tillbaka när suget har kommit... Måste kämpa! 
 
Har även börjat plugga! Tar som sagt en Niagara-kurs då vi senare i maj får åka en weekend till Niagarafallen. När jag klev in i klassrummet så fick jag verkligen flashbacks från mitt utbytesår! Hela rummet skulle kunna ha platsat på Northen High School! 
 
Lovar att svara den här veckan på dom sista frågorna från Q&A! KRAM
 
Kom på att jag aldrig berättade för er om dom nyheterna jag fick av min värdmamma precis innan jag kom hit. Kan göra ett inlägg om det sen! 
 
Livet i USA | |
Upp