Update

Hallå hallå! Här har man legat i sjukstugan i 5 dagar, kommer inte ihåg sist jag var så här sjuk. Vanligtvis får jag bara dryga, små förkylningar som håller i evigheter, men denna gång var det rätt rejält. Så nu efter några dagar börjar jag äntligen känna mig helt OK. Även om kroppen skulle behöva vila i några dagar till så säger psyket NEJ. Jag har inte tålamodet längre att ligga i sängen hela dagen, så i morgon ska det jobbas igen men rösten är helt väck så lilla Q kommer få det tufft att höra vad jag säger. Har fått en hel del ärenden av min värdmamma som ska göras i morgon så det blir full rulle igen. Men det ska regna hela dagen i morgon så kanske hinner med lite filmmys på eftermiddagen! 
 
Annars då. Min sista lektion i Harlem var i lördags! Var ju bara tre lektioner totalt så kan inte säga att det var speciellt jobbigt. Inte ens final project var svårt. Så nu är det bara att vänta in sista helgen i maj då vi åker till Niagarafallen! Och helgen innan det är det EDC - Electric Daisy Carnival, och jag och Frida köpte biljetter förra veckan! Så taggad! 
I alla fall så har jag äntligen mina lördagar tillbaka, i tre veckor nu har jag både pluggat varje lördag och jobbat kväll direkt efter (har inte gjort så mycket eftersom jag ändå är helt slut efter skolan). Så nu på lördag blir det premiär utgång i White Plains, vilket ska vara rätt bra, och sen måste jag in till city och shoppa lite känner jag. Och nu börjar äntligen våren och värmen komma här, gött! KRAM
 
Livet i USA | |
Upp