Waiting and waiting

Vill först säga hur kul det är att så många har tittat förbi här på bloggen! Vill tacka Angelica för shout-outen , som även hon åker som au pair om bara några dagar. Såg nu på morgonen att ni skrivit några kommentarer och jag lovar att svara på allt lite senare idag! 

Som vi kan läsa nedanför så vara jag på intervju i lördags, och i söndags blev jag klar med min au pair video och skickade in den direkt! Sen dess har jag väntat och väntat på att få den godkänd. Och jag har suttit som en hök och uppdaterat mejlen om och om igen, men ingenting. Förrän nu när jag vaknade av ett mejl av Peter på SI som som frågar hur allt är och hur det går med video, om jag så snart som möjligt kan ladda upp den. Och jag står bara där som ett frågetecken. Men svarade att den redan var uppladdad och "Awaiting approval" stod på sidan under videon. Så får se under dagen om jag får något svar så att vi kan fixa det! 
 
Uppdaterar senare idag hur det går. Nu blir det frukost sen iväg till jobbet! Kram
 
Ansökningsprocessen | |
#1 - - Jen:

Håller tummarna på att du får au pair jobbet :D Ha en underbar helg :)

Svar: Tack fina du! Håller mina egna tummar också! Detsamma! :)
Anna Westergren

#2 - - tilda:

Jag vill också förmodligen bli au pair, men funderar på vilken organisation som är bäst. Varför valde du just SI? :)

Svar: Det är bra att du är noga och funderar över vilka alternativ du har att välja mellan. Av egen erfarenhet, sist jag var i USA som utbytesstudent så skulle jag ha varit lite mer försiktig och påläst över vilken organisation jag valde. Så denna gång valde jag SI pga att jag läst på om alla andra organisationer och tyckte att denna passade mig bäst! Du kan läsa lite mer om mitt svar till liknande fråga via den här länken :http://lettershome.blogg.se/2013/september/qa-the-application-and-si.htmlKram :)
Anna Westergren

Upp